Harran Üniversitesi Sıra Tahsisli Lojman Başvuruları yıl İçerisinde belli dönemlerde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından belli dönemlerde ilana çıkılması ile online olarak başvuru yapılabilmekedir. Online başvuru ileKamu Konutları Yönetmeliği ve Üniversitemiz Konut Dağıtım Yönergesi dikkate alınarak personelin lojman punaları hesaplanır. Online lojman başvuru yapılabilmesi için personelin ....@harran.edu.tr kurumsal eposta hesabının bulunması ve bu hesabın üniversitemiz personel bilgi sistemine kayıtlı olması gerekmtedir.
Harran Üniversitesi Sıra Tahsisli Lojmanlara online başvuru yapıldıktan sonra başvurusu onaylanan personelin, başvuru formunun çıktısını otomasyonda aldıktan sonra Personel Daire Başkanlığına ilgili formu götürerek bilgilerini onaylatmaları gerekmektedir. Onay işleminden sonra ilgili formu İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına teslim edilmesi gerekmtedir.
Lojman başvurusu yapacak personelin tercih yapmak istediği sıra tahsisli lojmanları önceden gidip bakması mümkündür. Bunun için öncelikle İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına bizzat müracaat edip görevli personel eşliğinde boş olan lojmanları incelemesi mümkündür.